Onko sinulla idea tai tarve kehittää uusi tuote / palvelu?
Onnittelut!
Olet saapunut juuri oikeaan paikkaan.
Toteutamme ohjelmistoratkaisut ammattitaidolla ja tarpeen vaatiessa haemme niihin myös HW-ratkaisut.
Tyypillinen asiakasprojektin kesto on 1-12 kk.
Tuoteidean laajuudesta riippuen, tänä aikana valmistuu tuotemäärittely + demo, tuote, tai tuotteen laajennusosa.
Noudatamme projektityössämme alla esitettyjä vaiheita.
Askeleet, joilla onnistut
Kehitysympäristömme
Älylaitesovellukset:
Käytämme älylaitekehitystyössä Unity 3D ympäristöä. Ympäristöä on kehitetty vuodesta 2006, ja sillä on 45% markkinaosuus maailmalla käytetyistä peliteknologian kehitysympäristöistä.
Rekisteröityneitä kehittäjiä löytyy 4.5M ympäri maailman. Ympäristö tukee tällähetkellä mm. IOS, Android, Windows, PS3, PS4, XBOX One, XBOX 360, Linux, Wii, WebGL, HTML5 alustoja. Koodikielenä käytämme C# ohjelmointikieltä, joka on yleisesti koodaajien tuntema ohjelmointikieli.
Unity asiakkaina ovat mm. Cartoon Network, Coca Cola, Disney, Electronic Arts, LEGO, Microsoft, NASA, Nexon, Nickelodeon, Square, Ubisoft ja Warner Bros.
Palvelualustat:
Palvelualustamme on toteutettu MySQL ja Microsoft Azure ympäristöihin, riippuen toteutuksen laajuudesta ja dataliikenteen määrästä.
Palvelun hallintaympäristöt:
Hallintaympäristöt ovat web pohjaisia, joilloin niitä pääsee käyttämään tavallisella www-selaimella
Perusratkaisumme
Perusratkaisumme koostuu täysin räätälöitävissä olevista mobiiliaplikaatiosta, mobiilipalvelusta ja palvelun hallintaympäristöstä.
Nämä voidaan ratkaisusta riippuen ottaa, yksittäin, tai kaikki yhdessä käyttöön.
Järjestelmään voidaan liittää myös kolmannen osapuolen tuottamaan dataa, sensoreita, mittauslaitteita tms.
Teknologioitamme
Olemme soveltaneet useaa erilaista teknologiaa niin omissa, kuin asiakasprojekteissamme.
Teknologiaportfoliomme laajenee kokoajan.
Ohessa perustietoutta käyttämistämme tekniikoista ja esimerkkejä mahdollisista käyttökohteista.
Yhdistää todelliset ja virtuaaliset objektit todellisessa ympäristössä.
Toimii interaktiivisesti ja reaaliaikaisesti.
Tätä tekniikkaa olemme soveltaneet jo vuodesta 2014.
Tekniikka perustuu hahmon tunnistamiseen älylaitteen kameran avulla. Tunnistuksen jälkeen voidaan käynnistää animaatioita, videoita, näyttää tekstiä, kuvia tms. samaan aikaan, kun itse hahmo näkyy älylaitteen ruudulla.
Sovelluskohteita on monia: esim. teollisuudessa laitteen tunnistus ja siihen liittyvien turvaohjeiden näyttäminen, sisustamisessa tuotteen (esim. sohva, takka) sijoittaminen oikealle paikalleen huoneessa tai tuote lanseerauksessa tuotteen näyttäminen 3D:nä tuotekatalogista.
Katso esimerkkitoteutus, jollaisen olemme tehneet yhteen tuotteistamme. Youtube Linkki
Tätä tekniikkaa olemme soveltaneet vuodesta 2016.
Tekniikka perustuu paikkatiedon hakemiseen GPS tekniikan avulla. Lähin sääasema haetaan lähettämällä sääpalveluun paikkatieto ja palautteena saadaan lämpötila, ilman paine, kosteus,…,…
Käyttämäämme palveluun on kytketty yli 40 000 sääasemaa ympäri maapallon.
Sovelluskohteita on monia: Laskenta, jossa tuotteen käyttäytyminen riippuu olosuhteista. Toteutus, jossa päätöksenteon tukena tarvitaan paikallissäätä, rakennuksen lämmönohjaaminen ennakoiden paikallissään mukaan jne.
Viestit herättävät lähes poikkeuksetta käyttäjän huomion. Käyttäjä sallii tai kieltää Push-viestien vastaanottamisen. Viestit näkyvät reaaliaikaisesti laitteessa ja voivat sisältää monipuolista interaktiivista sisältöä (kuvia, linkkejä,…).
Kaikilla valmistajilla on oma push palvelunsa (Apple,Google, Microsoft, Blackberry).
Käyttämässämme teknologiassa voidaan lähetettävät viestit ajastaa monin eri tavoin (esim. ajankohtana, jolloin käyttäjä normaalisti käyttää sovellusta, aikavyöhykkeittäin, tiettynä päivämääränä, tiettynä kellonaikana jne.)
esim. sähköposti / salasana tili: lähetämme käyttäjälle vahvistuslinkin, jonka kuittaamalla varmistumme, että käyttäjä omistaa antamansa sähköpostiosoitteen
Facebook login, käyttäjä kirjautuu facebook tilinsä avulla
Google login, käyttäjä kirjautuu Google tilinsä avulla
Vaativampienkin tunnistautumismenetelmien käyttäminen onnistuu meiltä tarvittaessa.
Paikkatieto voidaan selvittää usealla eritavalla ja erilaisin tarkkuuksin.
Kaikki perustuvat kuitenkin pohjimmiltaan GPS-paikkatietojärjestelmään, jossa laitteen vastaanotin määrittää sijaintinsa laskemalla minimissään 4 – satelliitin lähettämän datan perusteella sijaintinsa maapallolla.
GPS-vastaanottimilla varustetut älypuhelimet pääsevät tyypillisesti 4.9m tarkkuuteen paikan määrityksessä.
Tarkkuutta on mahdollista saada lisää käyttämällä vastaanottimissa kahta taajuutta normaalin yhden sijaan.
Tämän lisäksi on kehitetty useita järjestelmiä lisäämään paikannustarkkuutta (NDGPS, WAAS, CORS, GDGPS, IGS). Näistä moni perustuu maassaoleviin asemiin ja niiden edelleen välittämään tarkempaan sijaintitietoon.
Me olemme soveltaneet paikannusta ja paikkatiedon kytkemistä OpenStreetMap ja Google map karttoihin.
Käyttökohteita on monia:
Navigaattorit, paikkatiedon perusteella haettavat lähimmät palvelut, erilaiset turvaratkaisut jne.
Maksutapana voidaan käyttää luottokorttia, lahjakorttia (voi ostaa esim. R-Kioskilta), Operaattorilaskutusta (puhelin operaattori lisää ostosumman puhelin laskuun).
Valmistajilla on sovelluskaupoissa kullakin oma järjestelmänsä maksuominaisuudelle.
Olemme soveltaneet tätä ominaisuutta useassa tuotteessamme.
Sovelluskohteita:
Lisäominaisuuksien myynti / aktivointi ohjelmassa. Soveltaen tätä voidaan käyttää aika monipuolisestikin.
Mainoskanavien avulla voidaan ohjelmassa saada lisätuottoa näytettyjen mainosten määrän ja klikkausten avulla.
Mainoskanavoiden avulla voidaan myös toteuttaa omia mainoskampanjoita. Mainokset voidaan suunnata maakohtaisesti, sukupuolen mukaan, yhteystyypin mukaan (Wifi, Mobiilidata) jne.
Olemme käyttäneet mainoskanavia useassa tuotteessamme.
Sovelluskohteita:
Ohjelman lisätuotto sallimalla mainokset, Omien tuotteiden tai palveluiden mainoskampanjoiden ajaminen
Miksi valita meidät?
Meillä on pitkä kokemus ohjelmistokokonaisuuksien ja niihin liittyvien laitteistojen suunnittelusta ja toteuttamisesta.
Toimimme ketterän kehitystyön mallilla, joten saat täyden näkyvyyden ja palautteen projektin etenemisestä. Tämä varmistetaan sillä, että saat ohjelmistojulkaisun 1-4 viikon välein käyttöösi.
Koodimme tuotetaan ja ylläpidetään Suomessa.
Mitä asiakkaat sanovat meistä?
On ollut miellyttävää työskennellä RightSpotin kanssa ja nähdä, kuinka innovatiiviset ideat molempien yritysten puolelta sulautettiin onnistuneesti hyvin toteutettuun tuotteeseen.